بهزیستی استان مرکزی از افزایش 66 درصدی برقراری تماس با مرکز مشاوره این نهاد طی یک ماهه گذشته خبر داد.رضا ربیعی اظهار داشت: با افزایش خطوط مرکز مشاوره بهزیستی از چهار خط به 10 خط از 23 آذرماه امسال تا 23 دی ماه بیش از 919مورد تماس با این مرکز برقرار شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از 66رصدی برخوردار بوده است.مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه خدمات مشاورهای در زمینههای مشاورههای فردی، اجتماعی، خانوادگی، تحصیل، ازدواج، طلاق، تربیت کودک، اعتیاد و ... بوده است، افزود: این تماسهای همچنین نسبت به سه ماهه اول 382 مورد، سه ماهه دوم 600 مورد افزایش داشته است.ربیعی خاطر نشان ساخت: شماره تلفن مرکز مشاوره بهزیستی از 148 به 1480 تغییر یافته و با توجه به افزایش دسترسی کل استان به خطوط PRP امکان تماس از کلیه نقاط استان با این شماره فراهم شده است.وی تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است استفاده از نظارت کارشناسان و مشاوران نقش موثری در تصمیمگیری افراد داشته و میتواند در موفقیت آنان تأثیرگذار باشد.