خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

سالمندان واکسن زدند

Image1

به گزارش روابط عمومی انجمن آلزایمر خیریه امام جواد استان مرکزی اداره بهداشت شهرستان اراک در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور خود در سرای سالمندان برای ۷۰ نفر از مددجویان سالمند و بیماران روانی مزمن مراکز شبانه روزی طلوع و شایستگان واکسن آنفولانزا زدند تا مثل همیشه ما را در ارائه خدمت بهتر به این قشر محروم و درمانده کمک نمایند . ضمن تشکر از رییس محترم بهداشت شهرستان اراک جناب آقای پارسا و پرسنل زحمتکش این اداره بخصوص برادر بزرگوار جناب آفای ابراهیمی . از خداوند متعال بهروزی و سلامتی را برای این عزیزان خواستاریم .

 

گروه بررسی چالش های پیش روی سالمندی در گفتگو با مدیر عامل مرکز نگهداری سالمندان امام جواد (ع)

سالمندی پایان زندگی نیست /

سالمندی دورانی است که همه ما ناگزیر آن را تجربه خواهیم کرد، دورانی که با ترس از فکر کردن به آن همیشه طفره می رویم؛ اما زمان برای هیچ کس نمی ایستد و جوهر شناسنامه ها کمرنگ خواهد شد و کم کم دوران سالمندی آغاز می شود؛ ولی دغدغه اصلی همیشه این بوده که یک سالمندی خوب را چطور می شود گذراند؟ آیا برای سالمندی نیز باید مهارت های اجتماعی آموخت؟ با بحران های روحی و تغییرات جسمی این دوران باید چگونه روبه رو شد؟ آیا مسئله ای بنام زندگی در خانه سالمندان می تواند برای سالمند آخر خط باشد یا نه شروعی دوباره است؟

 

ادامه مطلب ...

فرق بین موفقیت وشکست

نویسنده: Charpabor 

تنها فرق بین موفقیت و شکست ، تنها نوع نگاه است

 

سلام دوستان عزیزم می خواهم یک مبحث اصلی و کاملا مهم را شروع کنم که همه به این مبحث آگاه هستیم اما فاکتور عمل به بعضی از بخش های این مبحث را فراموش کرده ایم .

مطمئنا حدث می زنید که چه مطلبی مد نظر من هست خیلی از شما درست فکر می کنید و می خواهید بگویید 8 آجر موفقیت . درست است مبحث ما این سه کلمه کوچک اما پر محتوا است .

در کنار هر کدام از آجرهای موفقیت که می خواهم بچینم ، خودم به آنها عمل می کنم و می خواهم که دوستان عزیزم که می خواهند دست از کار بکشند یک بار دیگر با من امتحان کنند .

  

ادامه مطلب ...

شادی ونشاط

۱.   به خود اجازه دهید تا شاد باشید .

حتما در زندگی خود موفقیت هایی کسب کرده اید که دوست داشته باشید شاد باشیدو لذت ببرید ولی در همان زمان  زمزمه ای در سر خود شنیده اید که: الان وقت شادی نیست.انسان موجود خارق العاده ای است که قادر است در آن واحد بسیاری از هیجانات و احساسات را در ذهن خود تداعی و حس کند. هر گاه خود را از لذایذ زندگی بی  نصیب کنید یعنی از یک زندگی کامل محروم کرده اید.اینجاست که باید با خود عهدی ببندید و آن این است که موجب این پیمان به خود اجازه بدهید که از هر چیز پسندیده ای لذت ببرید.پ

شادی و نشاط را در طبیعت پیدا کنید.

  

ادامه مطلب ...