خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

عاطفه

"گرگ" عاطفه ندارد ؛
 رحم ندارد ؛
 فکرندارد ...
ولی اگر بفهمد "دوستش داری" رام میشودحتی اگر بی رحم ترین گرگ باشد...
"آدم" عقل دارد ؛
 شعور دارد ؛
 فکردارد ...
ولی اگر بفهمد "دوستش داری" گرگ میشود حتی اگر رام ترین آدم باشد...
فرق است میان گرگی که گرگ به دنیا آمد و آدمی که گرگ صفت میشود...

تقدیم به پدری که ندارم


متنی زیبا به تمام پدران بهشتی در این روز پنجشنبه❣️

تقدیم به پدری که ندارم.....
میان تمام نداشتن ها دوستت دارم ...
شانس دیدنت را هر روز ندارم ...
 ولی دوستت دارم...
وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن
صدایت را ندارم... ولی دوستت دارم...
وقت هایی که روحم درد دارد و میشکند
شانه هایت را برای گریستن کم دارم...
ولی دوستت دارم...
وقت دلتنگی هایم , آغوشت را برای آرام شدن ندارم ...
ولی دوستت دارم ....
آری همه وجودمی ول هیچ جای زندگیم ندارمت
و میان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم...
دوستت دارم

عشق پدر


به عشق همه ی پدرا...
اونایی که هستن ، سایشون مستدام..
اونایی که رفتن ، روحشون شاد....

هیچ چیزماندگارنیست جز خوبی

زمین بهشت می شود :
روزیکه مردم بفهمند
- هیچ چیز عیب نیست جز قضاوت ومسخره کردن دیگران
- هیچ چیز گناه نیست جز حق مردم
- هیچ چیز ثواب نیست جز خدمت به دیگران.
- هیچ کس اسطوره نیست الا در مهربانى و انسانیت
- هیچ دینى با ارزش تر از انسانیت نیست
- هیچ چیز جاودانه نمی ماند جز عشق
- هیچ چیز ماندگار نیست جز خوبى


@alzheimerarak

پدر

 

به عشق همه ی پدرا...
اونایی که هستن ، سایشون مستدام..
اونایی که رفتن ، روحشون شاد....