خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

ابتلا به آلزایمر ریشه 22 ساله زندگی مشترک را خشک کرد


حوادث  -  زن میانسال در حضور قاضی دادگاه گفت: شوهرم بیمار است و من نمی‌توانم بیماری او را تحمل کنم و می‌خواهم از او جدا شوم.



به گزارش فارس ، اسفند سال گذشته زنی با حضور در دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی ارائه کرد.
این زن در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع مدعی شد که شوهرش بیماری آلزایمر و استخوان درد دارد و نمی‌تواند بیماری شوهرش را تحمل کند.
وی ادامه داد: ما حدود 22 سال است که با هم زندگی می‌کنیم و زمانی که او بیمار نبود، من توانستم غرغر کردن و بدبینی‌اش را تحمل کنم ولی حالا دیگر نمی‌توانم و می‌خواهم از او جدا شوم.
این زن بار دیگر در مقابل قاضی دادگاه لب به سخن گشود و مدعی شد: شوهرم بیمار است؛ هم اکنون در بیمارستان است و می‌خواهم از او جدا شوم.
وی ادامه داد: شوهرم حق طلاق را در ابتدای ازدواج به جای مهریه به من داده است.
در پایان جلسه قاضی دادگاه به دلیل داشتن حق طلاق، تحمل نکردن بیماری مرد و اثبات بیماری این مرد، حکم طلاق صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد