خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

مصاحبه

کلاسها ی پیشگیری وآموزشی انجمن آلزایمر استان مرکزی درهفته اول بسیار مورد توجه قرارگرفت به همین خاطر برآن شدیم که با چندتن از شرکت کنندگان مصاحبه ای انجام دهیم :
سوالات :
1-نظرتان راجع به کلاس
2-//          //   محل برگزاری
3-   //       //   مطالب ارایه شده
4-  //        //   راجع به استادها
بسمه تعالی  من عباس صولتی دبیر بازنشسته واز ابتدا در این کلاسها ثبت نام کردم وفکر نمی کردم که این کلاسها اینقدر برایم مفید باشد وبدرد خانواده ام هم بخورد شرکت دراین کلاسها غیرازاینکه برای خودم خوب بود دررابطه بابرخورد با افرادی که این بیماری را به یدک میکشند هم بسیار موثراست
2-محل برگزاری که بسیار عالی است مرکز شهر وهرکس با یک بلیط  یا با یک مسیر از تمامی شهر می توانند برسند
3-من ضمن تشکر از آقای دکتر قاضی سعیدی که با بیان شیرین وپرمحتوا چیزهای ساده ای را عنوان کردند که من نمی دانستم وهر کدام از این مطالب می تواند کمک بسیاری به یک بیمار آلزایمری وبرای پیشگیری داشته باشد
فعلا با این دوکلاس هم مطالب وهم استادان بسیار خوب است ودرخاتمه برای مسئولان این انجمن تقاضای اطلاع رسانی ازطریق رسانه ها را پیشنهاد می کنم
بنده ص -ساغری بازنشسته آمزش وپرورش وعضو انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی هستم تلفنی به این کلاسها دعوت شدم وخوشحال هستم که خبردارشدم وشرکت کردم کلاسها بسیار خوب است
محلش هم برای ما که خوب است وفکر می کنم  برای همه خوب باشد
سر فصل ها را نمی دانم کلاس پیشگیری را خبر نشدم ولی این کلاس که در مورد تغذیه بود خیلی مطالب به روز وجدیدی گفته شد واستاد هم مسلط وخیلی روان صحبت کردند
ز-آواژ هستم بازنشسته آموزش وپرورش وعضو انجمن بانوان نیکوکاراستان مرکزی و4ساله که در رابطه با سالمندان همکاری میکنم
کلاسها خیلی خوب بود با اینکه من همیشه تلویزیون گوش می کنم ولی مطالب خوب وتازه ای در کلاس گفته شد
محل کلاس هم بهتر ازاین نمی سود ودرست در مرکز شهر است
مطلب هم خوب بود خانم هاشمی پور هم مسلط وخوب صحبت کردند خصوصا مثالها ساده وعالی بود
من متقیان هستم اراکی نیستم مادرم آلزایمر دارد وخودم گرفتار یک بیمار آلزایمری وتهران واراک خیلی پیگیر بوده ام وتاسیس انجمن آلزایمر کار قابل وشایانی است وبسیار تحسین برانگیز وخداپسندانه  این کلاسها برای من واقعا مفید بوده هر کمکی از دستم بر بیاید برای انجمن انجام می دهم وبرای این کلاسها هم خودم تراکت زدم وپخش کردم مادرم یک فرهنگی بوده که بسیار مرتب ومنظم بوده وعمری برای جامعه زحمت کشیده ولی حالا گرفتار شده است
محل کلاستان خوب است بااینکه ما اراکی نیستیم ولی مشکلی ندارد وخیلی راحت می توانیم حضور یابیم
مطالب هم خوبه  اگر کلاس چگونگی مراقبت از بیماران آلزایمری را هم بگذارید عال می شود
آقای دکتر واقعا وقت گذاشته بود از همه زودتر آمده بودند و4دقیقه به 4بعداز ظهر در کلاس خضور داشتند واین مقید بودن وعلاقه مندی ایشان را نشان می دهد 
ما حتما نباید بیمار آلزایمری داشته باشیم که تو این کلاسها شرکت کنیم بلکه این کلاسه همینطور که همه گفتند برای خودمان هم بسیار مفید است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد