خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

تمنای یاری

بسم رب العزه الهی! حسرت است ، مایه ی درد و غم است این تنِ من . هر درد که زین دلم قدم برگیرد دردی دگرش بجای در برگیرد . در سر گریستنی دارم دراز، ندانم که از حسرت

گریم یا از ناز، حسرت و گریستن نصیب یتیم است . دلی دارم پر درد و جانی پر ز حیر، این بیچاره را چه تدبیر ؟در آرزوی شادی بگداختم،کِی گویم پیمانه بیانداختم ؟ همه به تن غریبند و من به جان و دل غریبم، همه در سفر غریبند و من در حضر غریبم . در عالم اگر هزار کار است مرا سربه سر حرام است . 
یارب ؛ به دادم رس ،تو گنج درویشانی، زاد مضطرانی، مایه ی امیدگانی و دستگیر درماندگانی؛ راست به متحیری مانم که در بیابانم، فریاد رس از دست بیدلی به فغانم . 
ما یتیمانی بیکس و تنها ، مانده در قعر دردها ، با اذن تو دردهایمان را به امید یافتن دستانی مهربان وعرفانی ، در حسرت دستان پدر نداشته مان، بانگ میزنیم ، کریما ؛ اجابت کننده ناله هایمان را رستگار و اجربی پایان، به یمن، دلسوزی و یتیم نوازی، را به حق اشکهایمان نصیبش گردان .
سلام . درود بر شما که ،کرامت از خرمنِ شما خوشه می چیند . نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی ، دست به دامانِ شماست . شما که شادمانی را میهمانِ دل بیکسان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید . شما که آفریننده نیکوکاری هستید ، درود فراوان پروردگار بر شما باد .
رغیب شما فرهیخته با صفا و تحریض شما فرزانه باوفا به نیکی که صحیفه ی حال ازفروغ رویتان جمال گیرد و بضاعت افضال سخن بر حسن فکر و کارتان کمال پذیرد ، حامل و باعث آن گردید که ، تا پارهای از مشکلات زندگی مان را به استحضار رسانیم . و گواهی میدهم ، دراین دنیا هستند ؛ بزرگانی که دست دیگری را بگیرند و چنین ناامیدی را از پای افتادگان و دلسوختگان زدوده و تجلی خدا باشند . به حق ، این مقام ، برازندگی میخواهد که فقط برازندهء رفیع الدرجاتی چون حضرت عالیست ، و خرسندیم که وصل آمد و از بیم جدایی رستیم ، با مهتر خود ، به کام دل بنشستیم و امیدوارم عرض ارادتمان مورد قبول ، اشخاص فضل و ارباب قلوب مستدام العزه قرارگیرد ؛ انشاا... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد