خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

خاطره ای ماندنی


روزسه شنبه رفتم خانه دختران دیدم تمام بچه ها جلو درحیاط ایستادند ومربی ومشاور خانه دختران هم دم درهستند وساعت 11ونیم بود سرویس مدرسه بچه ها هم آنجا بود ،دیدم میترا دختر کوچکه خانه گریه می کنه علتش پرسیدم گفتن یکدفعه دلش درد گرفته ،یک سواری هم ازآژانس گرفته بودند که ببرنش دکتر وماشین آژانس را فرستادم رفت وخودم سوارماشینش کردم وهمراه مشاورمرکز  خانم مطیعی رفتیم درمانگاه مرکز بهداشت پیش خانم دکتر نادری دکتر موسسه وخانم دکترمرادی عضو هیات مدیره هردو شروع کردن  به درمان میترا وشربتی بهش دادن که دردش آرومتر بشه وآزمایش اورژانسی برایش نوشتند تا معلوم بشه که آپاندیس نیست ومن سریع رفتم آزمایشگاه سینا ودکتر رضایی هم سریع دستورداد آزمایش را گرفتند ولی اجبارا باید دوساعتی منتظر می ماندیم واصل مطلب اینجاست که خانم دکتر تماس گرفت جواب چی شد ؟ گفتم منتظریم گفتند پس من الان میام آزمایشگاه وسریع آمدند آزمایشگاه وجواب حاضرشد وخانم دکتر جواب را دیدند وگفتند مشکلی نیست وآپاندیس نیست وخوشحال میترا را به خانه آوردیم 

من جادارد ازاین همه تعهد ودلسوزی خانم دکتر تشکرکنم ودیدن چنین افرادی به ما هم انگیزه میده درخدمت این فرشتگان معصوم باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد