خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

کهریزک وخاطره ها

دیداری از جنس محبت


گاه می شنویم که می گویند: دوری و دوستی. اما تا حد این اصطلاح واقعی است. مردی با صلابت و خوش صحبت در ساختمان گل یاس و بخش ام . اس مدتی است میهمان کهریزک است .
سرهنگ بازنشسته وزارت دفاع، بهمن درخشان، فردی که بیماری ام . اس توان راه رفتن از او گرفته اما روحیه و توان فکری اش به روز است.
فرزندش ، بهرام درخشان ، فارغ التحصیل رشته بازاریابی و ساکن شهر لندن انگلستان است که برای دیدار پدر به تهران آمده و با همسر و والدین همسرش به سراغ پدری می آید که لحظه ای، دعاگویی همسر و فرزندانش ترک نمی شود. آنچنان با پدر خلق و خوی نزدیک دارد که انگار همین دو روز پیش در مراسم عید قربان پدر را دیده است.
همسر مهربان و یار زندگی اش نیز در کنارش نشسته است گرم، صمیمی و شاد.
از بهرام تقاضا کردیم که از سال های دور بنویسد و احساسش را به ما هدیه کند و عکسی به یادگار بیندازد.

بهرام درخشان اینچنین نوشت:
من افتخار می کنم به پدری فداکار، مهربان و فرهیخته که تمام جوانی اش را صرف کمک و همیاری نیازمندان و رفع مشکلات مردم و اطرافیان گذراند؛ و خاطرات خوش کودکی من و همه دوستانم با پدر، در گشت و گذار و آموزش کارهای خوب شکل گرفت.
کسی که دوست دوران کودکی و نوجوانی من بود؛ پا به پای من دوچرخه سواری و فوتبال، کوهنوردی و ماهیگیری کرد و با روحیه بسیار عالی و مثال زدنی اسطوره زندگیم بود. من به داشتن چنین پدری بسیار افتخار می کنم. پدری که در همه زمینه ها به بالاترین درجات علمی و اخلاقی رسیده است.
امیدوارم که به زودی شفاء پیدا کند و به آغوش جامعه که همواره به وجود چنین افرادی نیازمند است باز گردد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد