خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

توام سالمند..............؟


سلام فرزندم؛برادرم ویاخواهرم :

وقت داری صدای مراازلابلای کلمات بشنوی؟من دراین جاتوام(یعنی فردای تو)آیامی توانی خودرابه جای من بگذاری!تادرکم کنی؟آیادلی داری تابتوانی دیگران رادوست داشته باشی؟من اکنون دراین جامحتاجم!محتاج تو،محبت هاومرهم های تو،درددارم،مرحمی برایم بیاور،دوست دارم هنگام رفتن دربین انسان های مهربان باشم وبروم.انسانهایی که دیگران رادوست دارندوبه آنهامحبت می کنندوچه قدرزیباست لحظه هایی که انسان ها به همدیگرمحبت می کنند.من محتاج این زیبایی هایم!مرادراین دنیابامحبتتان بپذیرید.

چشم انتظاردیدارپرمهرتان می مانم بدون هیچ توقعی دیگر...

 پدربزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد