خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

دکترهاشمی

ختصاصی عصر امید : دکتر همایون هاشمی متولد 1345 اهل تکاب است که در سال 1362 به دبیرستان سپاه ارومیه آمد، همان دبیرستانی که جلال زاده ، محمودی، شریف ن‍ژاد و ........... در آنجا تحصیل می کردند
.



از همان دوران دبیرستان رفاقت و ارتباط بین آنان شکل گرفت که تا هم اکنون نیز این ارتباط باقی است.

دکتر همایون هاشمی با علاقه ای که به پزشکی داشت در همان رشته موفق شد در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه همراه با احمدیان ( معاون بسیج دانشجویی کشور) که دوستان نزدیک جلال زاده است ادامه تحصیل دهد، وی بعد ها در قرار گاه ثار ا... سپاه و سپس بنیاد تعاون ناجا فعالیت نمود.

شنیده ها حاکیست بعد از روی کار آمدن دولت نهم و رفتن کامیار به معاونت سازمان بهزیستی، دکتر هاشمی با سفارش جلال زاده معاون استانی سازمان بهزیستی شد.

 

کامیار بیش از دو سال در سازمان بهزیستی دوام نیاورد و بعد از اتفاقاتی که در سازمان بهزیستی رخ داد هاشمی  به عنوان سرپرست بهزیستی استان آذربایجان غربی معرفی شد ولی در آن 18 ماه خدمتش که در دوره آقای قربانی استاندار وقت آذربایجان غربی گذشت توفیقات خاصی به دست نیاورد، تا آنجا که قربانی در صدد تغییر وی بر آمد ولی این تصمیم قربانی مصادف با آمدن جلال زاده به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی شد.

شنیده ها حاکیست ارتباط دوستی و خانوادگی رئیس جدید سازمان بهزیستی با جلال زاده و سابقه طولانی ارتباط آنها بارقه ای از امید در دکتر هاشمی ایجاد نمود تا در بهزیستی استان بماند و در توسعه این بخش نقش بیشتری ایفا نماید.

جلال زاده که خود نقش اول پیوستن دکتر هاشمی به دولت نهم را ایفا کرده بود بر آن شد با رایزنی فعال خود و با استفاده از دوستی 15 ساله اش با شیخ الاسلامی در وزارت علوم، شهرداری تهران، صداو سیما و نهاد ریاست جمهوری بتواند، همایون هاشمی جهت پست ریاست سازمان بهزیستی پیشنهاد نماید و به گونه ای عمل کند که وی یکی از اصلی ترین گزینه ها برای سرپرستی این سازمان باشد.(‌حتی شنیده شده در سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی جلال زاده این پیشنهاد را تقدیم رییس جمهور نیز نموده است)

به نظر می رسد رایزنی های جلال زاده  در انتخاب هاشمی موثر بوده است و به این ترتیب مثلث جلال زاده، شیخ الاسلامی و همایون هاشمی شکل گرفته است.

جلال زاده در دو سال استانداری خود نشان داده است بسیار ریز بین، نکته سنج، سیاسی و بدون حاشیه عمل می کند.

 

امیدواریم در دوران دکتر هاشمی نیز سازمان بهزیستی کشور فعالیت خود را با قدرت و جدیت بیشتری ادامه دهد.

این مطلب از طریق پست الکترونیکی بوسیله شخصی که خود را از دوستان مشترک نامبردگان در دبیرستان سپاه ارومیه نامیده واصل شده است.

انتشار : ساعت 12:23:55

 



کد خبر:  758189
فرستنده: خبرگزاری عصر امید
گروه: اخبار مهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد