خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

جشنواره8فرزندان مهر

در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر
داشتن جسم سالم و روح سالم از طریق ورزش امکان پذیر است
رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: داشتن جسم سالم و روح سالم از طریق ورزش امکان پذیر است در نتیجه ما برای مقوله ورزش به عنوان یک رکن اساسی اهمیت قایل هستیم.

همایون هاشمی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی دختران مهر (فرزندان تحت پوشش بهزیستی) درجمع خبرنگاران افزود: معتقدیم که داشتن جسم سالم و روح سالم از طریق ورزش امکان پذیر بوده، در نتیجه ما برای مقوله ورزش به عنوان یک رکن اساسی اهمیت قایل هستیم. 

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همه سازمان های بهزیستی در سراسر کشور دارای ظرفیت های ورزشی شامل سالن و فضای ورزشی هستند، تاکید کرد: این سازمان همچنین با هفت فدراسیون ورزشی از نظر مالی و تعامل در خصوص اعزام ورزشکاران به خارج برای شرکت در مسابقات مختلف ورزشی همکاری بسیار نزدیکی دارد. 

هاشمی با اشاره به بهره مندی از حضور ورزشکاران به عنوان سفیران بهزیستی، افزود: در شرایط کنونی ورزشکاران سرشناسی از جمله امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال و مهدی مهدوی کیا و کریم باقری از پیشکسوتان تیم پرسپولیس و علی دایی اسطوره فوتبال ایران در زمینه تربیت فرزندان ورزشکار در سازمان بهزیستی با ما تعامل خوبی دارند. 

وی از تشکیل کمیته های مختلف ورزشی بهزیستی در استان های کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توسعه ورزش و کارهایی از جمله اعزام ناشنوایان و یا بیماران پیوندی به مسابقات مختلف با هزینه بهزیستی بتوانیم جوانان را به این سمت و سو هدایت کنیم.

 

هاشمی درباره برگزاری جشنواره فرزندان مهر امسال نیز گفت: امیدوارم افتتاحیه جشنواره فرهنگی پسران مهر همزمان با اختتامیه جشنواره دختر مهر هفته آینده برگزار شود. 

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور قرار است در این دو مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشته باشند.

براساس این گزارش رییس سازمان بهزیستی کشور از نزدیک با فرندان ورزشکار دختر تحت پوشش این سازمان دیدار و گفت وگو کرد و از نمایشگاه دستاوردهای این افراد از استان های مختلف بازدید به عمل آورد. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد