خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

دست نوشته دریافت کننده عضو

آنچه می‌خوانید دست نوشته یکی از دریافت کنندگان عضو از جوان 29 ساله مرگ مغزی است که در مهرماه سال جاری با دست مهربان خانواده این جوان و درایت متخصصان مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان موفق به دریافت کبد شده است.
اینجانب دختری 30 ساله هستم که از سال 1381 دچار بیماری "سیروز کبدی" شده و روزها و شب‌های بسیاری درد و سختی کشیدم.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، در این یادداشت آمده است: بواسطه این بیماری قادر به انجام کارهای شخصی خود نبودم حتی نمی‌توانستم غذایی بخورم و از منزل بیرون بروم.

شرایط من برای خانواده‌ام بسیار دردناک بود اما همیشه به لطف و رحمت خدای یگانه ایمان داشتم و با خود می‌گفتم که هرچه او صلاح بداند همان می‌شود، بالاخره پس از 10 سال این انتظار به پایان رسید.
صبح روز چهارم مهرماه سال 1391ساعت 10 صبح از بیمارستان افضلی پور به من اطلاع داده شد که خانواده یک بیمار مرگ مغزی، اعضای عزیز از دست رفته خود را به بیماران نیازمند دریافت عضو اهدا می‌کنند.
با تلاش‌های فراوان پزشکان و انجام تمام آزمایشات کبدی، بالاخره ساعت 9:30 صبح پنجم مهرماه با اهدای کبد پسر جوان 29 ساله‌ای که دچار مرگ مغزی شده بود، این پیوند بزرگ صورت گرفت.
پس از 10 ساعت در اتاق عمل بالاخره خداوند با نیت خیر این خانواده عمر دوباره‌ای به من بخشید، لذا در اینجا می‌خواهم از این خانواده کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم و از درگاه خداوند متعال صبری زیاد و اجری بزرگ در این دنیا و آخرت برای این عزیزان خواستارم و امیدوارم این جوان با حضرت علی(ع) همنشین شود.
همچنین در پایان از تمام پرسنل اتاق عمل و بخش پیوند کبد که پس از عمل جراحی، روزها و شب‌ها همانند یک مادر از من مراقبت کردند قدردانی می‌کنم آرزوی سلامت و سعادت و پاداشی بزرگ از خداوند برای آنها دارم

 

تهیه کننده ی خبر : فاطمه پاسبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد