خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

مهارت ، تعیین کننده سرعت برای رسیدن به اهدافتان است

مهارت ، تعیین کننده سرعت برای رسیدن به اهدافتان است . با بهتر و بهتر شدن در وظایف کلیدی خود ، می توانید بهره وری و کارآیی خود را افزایش دهید .

یکی از قدرتمندترین روشهای مدیریت زمان بهتر شدن در مهم ترین کاری است که انجامش می دهید . شاخصهای کلیدی بهره وری شما ، استاندارد زندگی و سطح پیروزی که در حوزه کاری خود به ان می رسید را صلاحیت و کارآیی ، حوزه های مهارتی و چیزهایی که د رانجامش بهترین هستید ، تشکیل می دهند .
دوباره این سؤال مطرح می شود : آن کدام مهارت است که اگر آن را ارتقا داده و به بهترین شکل ممکن به کار بگیریدش ، بزرگ ترین تأثیر مثبت را برزندگی شما خواهد داشت ؟

  
 با خود روراست باشید . مهارت محدود کننده شما کدام است ؟ کدام مهارت تعیین کننده سرعت شما برای تکمیل کارهای بزرگ و رسیدن به اهدافتان است ؟
این کدام مهارت است که نبودش شما را عقب نگه می دارد ؟
اصل پارتو ، قاعده ۸۰ به ۲۰ ، در مورد آن دسته از مهارت هایی به کار می رود که موفقیت شما را محدود می سازند . هشتاد درصد دلایل عدم پیشرفت شما با سرعتی که خواهانش هستید ، مربوط به ۲۰ درصد کمبود مهارت ها و تواناییهایتان است .
در ضمن ، این اصل می گوید ۸۰ درصد محدودیتهای موجود در زندگی شما در درون خودتان است . هشتاد درصد دلایل عدم دستیابی به اهداف خود با سرعت لازم کمبود مهارت ها ، تواناییها و خصایص ویژه در درون خودتان است .
آنهایی که کمتر به موفقیت می رسند ، در جهان بیرون به دنبال دلیل مشکل خود می گردند .ولی آنها که به موفقیتهای بالایی دست یافته اند ، به درون خود می نگرند . آنها همواره از خود می پرسند : آن چیزی که در من وجود دارد و مانعی برایم است ، چیست ؟
به نظر شما ، کدام یک از این دو نفر زودتر می توانند پاسخ مشکل را دریابند ؟

چگونه می توانید بی درنگ از قانون مهارت استفاده کنید :

۱ – نواحی بازده و کارآیی و صلاحیت اصلی خود را مشخص کنید . مهم ترین کارهایی که در حرفه خود انجام می دهید ، کدامند ؟ تا چه حد آنها را خوب انجام می دهید ؟ به هر یک از آنها از یک تا ده یک امتیاز بدهید . عدد یک را به پایین ترین عملکرد ، و ده را به بالاترین عملکرد خود بدهید .
۲ – از دیگران بخواهید تا به مهارت های اصلی شما از یک تا ده امتیاز دهند .
هر چه این تمرین را دقیق تر انجام دهید ، تمرکز بر یک یا دو حوزه مهارتی که بیشترین کمک را می تواند به شما بکند ، آسان تر خواهد بود .

خلاصه

تمام افراد دارای بهره وری بالا در کل تاریخ و هر سازمانی ، اصول مدیریت زمان را شناخته و به کار گرفته اند . آنها قوانین پایه مدیریت زندگی هستند . آنها غیر قابل تغییر و همیشگی هستند . با آنها به چنان موقعیتی دست می یابید که بدون آنها حتی تصورش را هم نمی توانید بکنید .
بهترین خبر این است که فهم قوانین موفقیتدر تجارت پیچیده یا مشکل نیست . به آسانی می توانید آنها را به کار گیرید . برای اینکه آنها را از آن خود کنید ، فقط به این چهار عامل نیاز دارید . خواستن ، تصمیم گرفتن ، منضبط کردن و ثبات داشتن .
برای رسیدن به انچه درزندگی می خواهید ، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد ، مگر محدودیتهایی که با تفکراتتان برای خود ایجاد می کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد