خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)
خانه سالمندان محسنی اراک    (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

خانه سالمندان محسنی اراک (انجمن آلزایمراستان مرکزی)

گزارش ازانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی حامی سالمندان آلزایمری ،بیماران روانی مزمن ،فرزندان بی سرپرست دختروپسر(ایتام)

بهزیستی کشور

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تداعی گر اهمیت، علم و هنر روابط عمومی در دنیای بدون مرز ارتباطات دانست و آن را به شاغلین این عرصه مسئولان و کارگزاران روابط عمومی بهزیستی سراسر کشور تبریک گفت.

  

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی 27 اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی و ارتباطات را به شاغلین این عرصه بالاخص مسئولان و کارگز...اران روابط عمومی سازمان بهزیستی در سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انتخاب یک روز به عنوان روز «روابط عمومی و ارتباطات» تداعی‌گر اهمیت، علم و هنر روابط عمومی در دنیای بدون مرز ارتباطات است. ورود مؤثر روابط عمومی به عرصه تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک و دور شدن از قالب تشریفات و اجرا مؤید این موضوع است که امروز عرصه جدیدی از فعالیت پیش‌روی روابط عمومی‌ها گشوده شده و تاکید مضاعفی بر نقش موثر کارگزاران روابط عمومی به عنوان بازوان توانمند مشورتی و مدیریتی و از مؤلفه‌های اصلی پیشرفت سازمانی است.

فعالیت علمی، حرفه‌ای و هدفمند، تجهیز به دانش روز روابط عمومی به ویژه حرکت در مسیر روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال، بهره‌گیری از تمامی ابزار و امکانات ارتباطی، مدیریت افکار عمومی و افکار سنجی، توجه ویژه به مخاطبان برون سازمانی و غافل نشدن از کارکنان سازمان، برقراری تعاملات رسانه‌ای هوشمند و ... از سرفصل‌ها و اولویت‌های کاری کارگزاران روابط عمومی است که بی‌تردید شما نیز آن را پذیرفته و نقشه راه خود را بر مبنای آنان ترسیم کرده‌اید.

لذا اینجانب با اعتقاد به علم و هنر روابط عمومی و آگاه به نقش و جایگاه ارتباطات در ارتقاء سازمان، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» و آرزوی بهترین‌ها برای شما، انتظار دارم تا روابط عمومی در فصل جدید فعالیت‌های بهزیستی بیش از گذشته، پویا و مؤثرتر ایفای نقش نماید.

انوشیروان محسنی بندپی
رئیس سازمان بهزیستی کشور

See More
‎سازمان بهزیستی کشور‎'s photo.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد